niedziela, 5 kwietnia 2015

Te gadżety pokochają Twoje włosy!



Witajcie kochane! W dzisiejszej notce sprezentuję Wam "gadżety", które pokochały moje włosy, więc wydaje mi się, że pokochają i Wasze!

1. Tangle TEEZER , kupicie TUTAJ już za 23,59 zł
Tę szczotkę mam już od prawie czterech lat. Od tego czasu nie wyobrażam sobie sytuacji, że mogłoby jej zabraknąć w moim kuferku ze szczotkami oraz kosmetykami do pielęgnacji włosów. Szczotka sprawia, że nie wyrywa moich włosów podczas rozczesywania, a sam rytuał rozczesywania staje się naprawdę przyjemny. Uwielbiam stosować ją też do masażu skóry mojej główny, co jak wiecie pozytywnie wpływa na porost oraz kondycje naszych włosów.



2. Gumki do włósów Invisi Bobble , kupicie TUTAJ już za 4,99 zł

Trzeba przyznać, że wyglądają troszeczkę jak bubel. Miałam o nich takie zdanie dopóki nie związałam nimi pierwszy raz włosów. Kiedy prawidłowo zwiąże nimi włosy, to bardzo dobrze je trzymają, a co najważniejsze nie ciągną ich i nie wyrywają. Niestety jestem mistrzynią w gubieniu małych rzeczy, więc i tak się stało z moimi dwiema gumkami. Na szczęście nowe już do mnie idą pocztą.


3. Wypełniacz do koka, kupicie TUTAJ za 2,20 zł

Wypełniacz do koka to tania i poręczna rzecz, która w kilka chwil zrobi z Twoich włosów prawdziwe dzieło sztuki. Zawsze kiedy nie mam czasu , a mam jakieś ważne wyjście i po prostu zabraknie mi czasu na porządniejszą fryzurę sięgam właśnie po niego. Dostępne w różnych wersjach kolorystycznych i wielkościach. Na zdjęciu tęczowy mojej siostry ze sklepu H&M.

4. Kosmetyki Gold Well seria Rich Repair, kupicie TUTAJ 

To tak naprawdę przez tą serię poprawiłam kondycję swoich włosów. Uwierzcie mi, że stosowane wszystkie razem dają zniewalające efekty. Może i do najtańszych nie należą ale moje włosy po tym combo były gładkie, nie plątały się i od razu gęstsze.




11 komentarzy:

  1. też uwielbiam tangle teezer :) a te gumki można spokojnie kupić w lokaah w Krakowie na Grodzkiej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. TT uwielbiam. Na wypełniacz do koka przyjedzie czas - muszą mi włosy urosnąć

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, ale końcówki aż proszą się o podcięcie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewo powiedz mi czy da się rozpoznać czy szczotka TT nie jest jakąś podróbką ? Bo niestety widziałam je nawet po 40 zł i wciąż waham się nad jej zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety ani TT ani gumki nie sprawdziły się na moich włosach :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Tangle Teezer to wynalazek stulecia! KOcham!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli te gumki to nie bransoletki? 😆

    OdpowiedzUsuń
  8. Oszszsz... "Te gadżety pokochają twoje włosy" (?) - zmień, proszę, szyk, a wszystko będzie poprawnie i bardziej zrozumiałe..... "Twoje włosy pokochają te gadżety".

    OdpowiedzUsuń
  9. Tangle Teezer najlepsza ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. tangle wymiata! :D

    OdpowiedzUsuń